SLO是哪个国家?

slo是斯洛文尼亚的缩写。斯洛文尼亚共和国(The Republic of Slovenia,Republika Slovenija),位于欧洲中南部,巴尔干半岛西北端。

斯洛文尼亚共和国(斯洛文尼亚语:Republika Slovenija;英语:The Republic of Slovenia),简称斯洛文尼亚,是一个位于中欧南部,毗邻阿尔卑斯山的国家。西邻意大利,西南通往亚得里亚海,东部和南部被克罗地亚包围,东北有匈牙利,北接奥地利。斯洛文尼亚国土面积为20273平方公里,全国人口约205万人,卢布尔雅那为首都及最大城市。

那么,奥地利属于哪个洲?

欧洲。奥地利共和国(德语:Republik Österreich,英语:The Republic of Austria),简称“奥地利”(Austria),是一个位于欧洲中部的议会制共和制国家。

下属九个联邦州,作为一个内陆国家,与多国接壤,东邻是匈牙利和斯洛伐克,南邻意大利和斯洛文尼亚,西邻列支敦士登和瑞士,北邻德国和捷克,国土面积83855km²。首都维也纳,人口超过170万,是奥地利最大的城市。

热点新闻